Egy cégvezető nagyon jól tudja azt az alapvető szabályt, hogy nincs olyan, miszerint elég lenne a reklámból. Arra mindig figyelmet kell fordítani, hiszen csakis így juthatnak el a kellő információk a megfelelő személyekhez. Számtalan módja van a hirdetésnek, a plakátoktól kezdve a szórólapokon át egészen a megállító tábla különféle típusáig. Ezt a terméket például kül- és beltérben egyaránt lehet nagy sikerrel használni. Az alumínium lábai műanyag végzárókkal vannak kiegészítve a nagyobb stabilitás érdekében. A megállító tábla továbbá felszerelhető prospektustartóval is.
A szélei teljesen lekerekítettek vagy derékszögűek, igény szerint. A rajtuk lévő információt gyorsan cserélhetjük. A megállító tábla könnyen összecsukható és elszállítható, tehát előnyös a használata. Különféle rendezvényeken, vendéglátóegységek előtt is gyakran találkozhatunk ezekkel. Ha most akarunk belevágni egy vállalkozás létrehozásába, akkor szánjunk jelentősebb összeget a reklámra.
Fontoljuk meg alaposan, hogy milyen módon tesszük ezt meg, és ne kapkodjuk el a döntést semmilyen körülmények között. Az azonban szinte teljesen biztos, hogy a megállító tábla megéri a belé fektetett bizalmat. Természetesen, nem ez az egyetlen módja annak, hogy a potenciális vásárlók kegyeit elnyerjük, de az biztos, hogy megállító horderejű, hiszen az érdeklődőket fontos információkkal látja el.
A jól menő üzlet alapja mindig az, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet és elnyerjük a bizalmat. Amennyiben ez megtörténik, akár megállító tábla alkalmazásával, biztosak lehetünk abban, hogy a forgalmunk jelentősen megnövekszik és ezzel együtt a jövedelem is, amiből újabb reklámegységek vásárolhatók.