Elég csupán a szolgáltatások árát figyelembe véve marketinggel foglalkozó ügynökséget választani? Nyilván nem. Sokkal többet számít a szakértelem, kiváltképp a Google hirdetés árak esetében. Első ránézésre a TopTarget árai magasabbnak tűnhetnek, mint más ügynökségek esetében, de ez elég relatív. Ha alaposabban átgondoljuk a dolgot, akkor hamar rájövünk, hogy egy marketing kampány esetében nem a mennyiséget, hanem sokkal inkább a minőséget érdemes megfizetni.
A Google hirdetés árak kifizetése akkor is kötelező, ha azok félremennek, nem találnak célba. Ha nem kerül kiválasztásra a megfelelő célcsoport és potenciális ügyfelek elenyésző százalékához jutnak el a hirdetéseink, akkor hiába az alacsony díjak, a bevétel szintén alacsony lesz vagy egyenesen veszteségbe fordul át. Amennyiben nem térülnek meg a Google hirdetés árak, akkor már hiába bánkódunk azon, hogy nem a drágább, ugyanakkor megbízhatóbb szolgáltatást választottuk. Természetesen a kampány kezdete előtt a kampánykezelő szakember alaposan megvizsgálja, miként lehetne kihozni a lehetőségekből a maximumot.
Marketing ügynökség célravezető stratégiával
A haszontalan marketing kampány könnyen kimerítheti egy vállalkozás anyagi forrásait. Ezért nem mindegy, hogy milyen marketing ügynökség kerül kiválasztásra e nemes célra. A bevétel generálása egyáltalán nem egyszerű folyamat. A fáradságos munka viszont meghozza a gyümölcsét. De mi alapján választható ki a megfelelő marketing ügynökség? Elsősorban az ügyfél által kitűzött céloknak összhangban kell lenniük a kínált szolgáltatásokkal.
Konzultáció alapján is eldönthető, hogy csak egy sokadik ügyfélként tekintenek ránk vagy egyenlő félként kezelnek és készséggel válaszolnak minden feltett kérdésre, a kampány és a kollaboráció kapcsán. Az előzetes egyeztetés nélküli olcsó árajánlat gyanúra adhat okot. Ez a későbbiekben plusz költségekkel járhat. Fontos meghatározni a rendelkezésre álló összeget. Ha ez jó kezekbe kerül, akkor erre befektetésként lehet tekinteni. A jó ár-érték arányú szolgáltatások célravezetőbbek, mint az olcsó szolgáltatások. Egy modern marketing ügynökség korszerű eszközökkel dolgozik a trendeket követve.